Oral-B Prof Care 5000 wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Prof Care 5000 wit, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

taboo 23-07-2011

slechte service braun als smart guide kapot (lampje brandt continu dat er te hard wordt gepoetst, ook als borstel niets raakt)is wordt ruim 40 euro in rekening gebracht voor vervanfing en de smrtguide is nu juist het essentiele onderdeel van de smartguide
zonde van zo een dure tandenborstel

Jamesonline 30-06-2011

Tandeborstel werkt perfect en ligt goed in de hand. Maar wat ik nergens lees is dat eigenlijk van alle electriche tandenborstels de accu's zo waardeloos zijn.
Bij de meeste electrische tandenborstels wordt dat na 1 jaar gebruik al duidelijk een stuk minder. Dit mag eigenlijk absoluut niet en zeker niet bij een electrische tandeborstel van 120 Euro. Ik poets 2X perdag 2 min.Op basis van dit zou je er 10 dagen lang zonder op te laden mee moeten doen, zoals OralB aangeeft. ja in het begin is dat wel zo maar na 1 jaar gebruik is dat echt niet meer het geval. SLECHT!!

darkyduck 05-01-2011

Batterij-levensduur: Na ongeveer 6 maanden laat deze al snel te wensen over. 2-3 poetsbeurten en hij begint dan al duidelijk langzamer te draaien.
Na 1,5 jaar zijn beide borstels kapot gegaan, daar ben ik best ontevreden over, ik vind dat vrij snel.

Poetsen zelf is prima, losse borstels zijn obsceen duur maar dat is bij andere merken ook.

Vanwege batterij + degelijkheid zijn we overgestapt naar Philips Sonicare (is wel wennen na Oral-B)

Raffi27 16-02-2010

Wij hebben deze set nu ongeveer een maand in huis. Het werkt echt perfect en je tanden voelen er zeer goed bij. Het display werkt ook goed en bij 2 tegelijk in gebruik, wisselt hij van de een naar de ander continu. dus dan moet je goed kijken welke bij jou hoort.
verder veel poetsbeurten voordat hij op de lader moet en de 'body' voelt goed en degelijk aan.

0546elmo0546 25-01-2010

Ik heb hem nu een paar weken, maar hij bevalt me super. dit is mijn 1ste elektische tandenborstel, maar hij bevalt me goed, kan overal makkelijk bij komen, en komt overal makkelijk bij.

RT 16-01-2010

Aangekocht omdat mijn vorige tandenborstel aan vervanging toe was.
Ideale tandenborstel door veel mogelijkheden en computer. Mijn kinderen laten nu de kookwekker staan omdat ze graag een smiley op de tandenborstel klok willen hebben. Ze poetsen mu ook beter, omdat ze gewaarschuwd worden wanneer ze te hard poetsen.

Simmi 24-12-2009

Heb deze tandenborstel nu een paar weken in mijn bezit. Ik ben super tevreden over het resultaat. Mijn tanden voelen echt een stuk gladder dan toen ik nog met de hand poetste. De losse timer is erg handig en grappig. Ik poets nu een stuk langer dan voorheen en de smileys geven precies aan of je goed aan het poetsen bent. Omdat wij met 4 personen gebruik maken van deze tandenborstel is het heel fijn om een extra apparaat te hebben, dan kan je met twee personen tegelijk poetsen. Ook de extra opzetborstels komen dus goed van pas. Ik vind het echt een aanrader!

TMS2009 24-12-2009

De tandenborstel pas aangeschaft en zeer blij met de extra body. Zeer praktisch in een 4 persoons huishouden.

Het poetsen werkt perfekt. Met de timer weet je zeker dat je goed en voldoende poetst. Geeft een goed schoon en fris gevoel aan de tanden.

De speciale borstels voor beugels is zeker een pluspunt.

Zeer tevreden over deze tandenborstel en blij met de aankoop.